DriftMission RC Drift Forums - Your Home for RC Drifting!

Full Version: whats up people
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Lol, yeah I have a 7.5 in my sc truck, IMO that's way to much for a drifter lol
yea i just gotta figure out if im gonna put the 8.5T in the hpi sprint 2 or get the last mamba pro that my boss lol
(05-15-2013, 07:37 PM)RCPHREEK Wrote: [ -> ]Lol, yeah I have a 7.5 in my sc truck, IMO that's way to much for a drifter lol

Well I have 3.5t xerun sensored motor that I will use on my car.. Hehe..
(05-16-2013, 03:24 AM)Combat_Drftr Wrote: [ -> ]
(05-15-2013, 07:37 PM)RCPHREEK Wrote: [ -> ]Lol, yeah I have a 7.5 in my sc truck, IMO that's way to much for a drifter lol

Well I have 3.5t xerun sensored motor that I will use on my car.. Hehe..

Hhaha, well it's your funeral lmao
(05-16-2013, 03:24 AM)Combat_Drftr Wrote: [ -> ]
(05-15-2013, 07:37 PM)RCPHREEK Wrote: [ -> ]Lol, yeah I have a 7.5 in my sc truck, IMO that's way to much for a drifter lol

Well I have 3.5t xerun sensored motor that I will use on my car.. Hehe..
ohhh god! lol good luck when you do ;)
Well let me kno how it does heehee
welcome to DM!
Welcome to DM! start out with a 10.5t it's a good balance of power, I have a 13.5t and it's a bit slow for some of the long sweepers we run on.
Thanks man I'll try search for a 10.5T and for a sprint 2 is there and parts I keep and eye out for (as a part that tends to break often on the car or something I should upgrade soon to help with the performance/handling)
look up Team Saiko on FB - they're on Oahu and some cool cats to chill with.
Pages: 1 2 3